Обслужване
Препратки към Канали за достъп
Препратки към Административни услуги
Препратки към Въпроси и отговори
Препратки към Достъп до обществена информация
Препратки към Нормативни актове
Препратки към Добри практики
Препратки към Другите за нас
У В А Ж А Е М И Г Р А Ж Д А Н И,
Звънете на безплатния телефон 0 800 88 001
Вие получавате бърза и изчерпателна информация по въпроси, отнасящи се до политиките от компетентността на министъра на труда и социалната политика, и дейностите, администрирани от Министерството на труда и социалната политика и на агенциите – второстепенни разпоредители с бюджет към министъра на труда и социалната политика.
Ние гарантираме точни, ясни и кратки отговори – всеки работен ден, от 9.00 до 17.30 часа – по повод на:
* искане за консултация в областта на:
- социалните помощи
- социалните услуги за възрастни
- интеграцията на хората с увреждания
- заетостта и безработицата
- трудовото право и общественото осигуряване
- безопасността и здравето при работа
- европейското социално право и международните трудови спогодби
- подкрепата за детето и семейството
- свободното движение на работници, миграция и интеграция
- социални схеми по Оперативната програма „Развитие на човешките ресурси”
- програми, проекти и мерки, финансирани от държавния бюджет.
* подаване сигнали и оплаквания по трудовоправни и социални проблеми, включително и по осъществяването на предлаганите над сто услуги от агенциите и МТСП. Получените сигнали предоставяме за проверка на компетентната администрация към министъра на труда и социалната политика.
В случай че се обадите извън работното ни време, Вие можете да заявите своето питане на запис - след неговото прослушване ние ще се свържем с Вас между 9.00 и 17.30 часа.
Търсете ни и във фейсбук на: Кол център на Министерство на труда и социалната политика
Разчитайте на нас, екипa на Центъра за обаждания (кол центъра) на МТСП! Очакваме Ви!
***
При Ваше желание, след като ползвате нашите услуги "Горещ телефон", в приемната намерете и попълнете или оттук - изтеглете, попълнете и ни изпратете:
* Анкетната карта за обратна връзка с гражданите във връзка с административното обслужване
или