У В А Ж А Е М И Г Р А Ж Д А Н И,
Ние, служителите от администрацията на МТСП, работим за своите клиенти. Затова поддържаме постоянен диалог, като според Вашия избор Ви предоставяме актуална и точна информация, на достъпен при общуването език.
Изпълнявайки политиката и целите по качеството, отнасяща се до административното обслужване в Министерството, и поетите ангажименти с Хартата на клиента, от нас очаквайте:
- да получите отговор на Ваши въпроси, свързани с дейността на Министерството;
- да Ви консултираме относно прилагането на нормативните актове и измененията в тях, за които компетентната администрация е МТСП;
- да Ви информираме за различните проекти и програми, реализирани от МТСП;
- да получите исканата услуга от компетенциите на администрацията на Министерството, по начин и ред, според утвърдената Система за управление на качеството;
- да Ви запознаем с каналите за достъп до осъществяваните от нас административни услуги;
- да Ви помогнем да отправите своите запитвания, предложения и сигнали, чието решаване не се отнася до нашите правомощия, като Ви информираме как да го направите и коя е администрацията, компетентна да реши въпроса;
- да Ви насочим към най-близкото териториално поделение на агенциите и фондовете към министъра, които изпълняват политиките по труда и социалната политика, за да разгледат Вашия въпрос или искане.
Във връзка с реда, регламентиран със Закона за достъп до обществена информация и нашите вътрешни правила, ние можем да Ви уведомим как да подадете свое заявление.
От 2008 година поддържаме и развиваме Система за управление на качеството, в съответствие с изискванията на БДС EN ISO 9001, с ангажимент за миграция на системата към БДС EN ISO 9001:2015. Нашата външна акредитирана организация - партньор е "Ен Кю Ей Източна Европа" ЕООД.
Нашата администрация активно участва в дейности по проучване на добри практики, в това число и по въвеждане на комплексното административно обслужване.
* * *
Организационна структура на МТСП - май 2017 година